Tutkimusvaiheen yhteenvedot

Helsingin brändiprojektin aikana on tehty kartoitus Helsingin vahvuuksista ja heikkouksista sekä havainnoitu lähitulevaisuuden näkymiä.

Materiaalina on ollut tutkimuksia, henkilöhaastatteluja, eri kohderyhmien kokemuskarttoja, kilpailija-analyyseja ja teemoja työstäviä työpajoja. Noin parisataa kaupunkilaista osallistui alkuvaiheen kartoitukseen ja testausvaiheessa mukana oli useita tuhansia helsinkiläisiä.

Voit tutustua koosteisiin:

1)  Yhteenveto tutkimuksista ja haastatteluista

2)  Tutkimusten yhteenveto

3) Haastattelujen yhteenveto

4) Kilpailijakaupunkien vertailu

5) Kilpailijakaupungit ja Helsinki

6) Kokemuskartat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Kerro ja kommentoi